fbpx

מסיימים את קייטנות הגלישה, מה הלאה?

אלפי חניכי קייטנות הגלישה חוזרים עוד רגע לבתי הספר, חלק גדול מההורים חושבים שגלישה היא רק לחופשת הקיץ,  אבל תחשבו על זה, מה מסגרות הגלישה נותנות, או יודעים מה?

נעזור לכם!

  • חיזוק הביטחון העצמי של הילד, במים ומחוץ למים.
  • שיפור היכולות המוטוריות של הנער, התנסות בתנועות חדשות אשר משתמשים בהם רק במים, דבר הגורם לחיזוק ארסנל התנועה של הנער, הגדלת טווח התנועה וחיזוק שרירה הליבה, מחזק את הנער/ה דבר הגורם למניעת פציעות. מוכח כי נערים אשר זזים פחות, נפצעים יותר, כי השרירים התומכים ושרירה הליבה לא מצליחים לשמור על היציבות.
  • התמצאות בים – אם הנער היה רשום לקייטנה שמכבדת את עצמה, רוב הסיכויים שלמד את כיווני הזרמים, זיהוי תעלות (מערבולות) ודרכי התמצאות במצבי הסחפות – חובה שלמד! כל היסודות האלה יתרמו לנער לשמור על עצמו בהלכו לים עם חברים/ משפחה וכו׳. מהנסיון שלנו כבר קרה שהורה אמר שהבן שלנו ידע לזהות תעלה מסוכנת והורה להורים להתמקם מול סוכת המציל ולרחוץ באיזור המוגדר לכך! (מדהים בעניינו) כי הרי כל אחד הולך לים לפחות מספר פעמים בשנה.
  • עקביות – פיתוח יכולת העקביות אצל בני נוער הם יסוד בסיסי וחשוב לעתידם בכל דברים אשר יעשו בחיים, למצות את הספורט ואף להתבלט בו.
  • ערך לכספכם, השקעתם על קייטנת פרימיום בואו נאמר את האמת, קייטנת גלישה היא קייטנה מיוחדת, לא מהזולות אבל מצד שני עם המון תוכן, הילד לומד המון ומגדיל את ידיעותיו בנושאים שלא יוכל ללמוד עליהם בכיתה בבית הספר או בסלון בביתו. כך שאם התחלתם – תמשיכו ואולי תוכלו להפוך את הספורט לדרך חיים!
  • אם בנכם מאובחן בעל בעיות קשה וריכוז, הוכח כי הגלישה עוזרת לנערים עם בעיות קשה וריכוז. (זו כבר כתבה אחרת שעוד נכתוב אותה פה בבלוג)

לסיכום חוגי הגלישה הם המסגרת המדהימה ביותר היום לנערים לגלוש כל השנה, לשמור על כושר, לתרגל ולהנות מחופי הגלישה המדהימים של מדינת ישראל.

מעבר לזה ספורט הגלישה הפך להיות ספורט אולימפי, אז אם אתם רוצים שבנם או בתכם יובילו את הענף בארץ זה הזמן להצטרף לאחד ממועדוני הגלישה בארץ ולהתחיל לגלוש!

נתראה 🙂

להצטרפות לחוגי הגלישה שלנו חייגו עכשיו 053-6630950

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן