fbpx

אליפות הארץ לגלישה 2019 בחסות גט סרף סקול, עצירה ראשונה – בת ים.

6x1.8

אליפות הגלישה הראשונה בסבב לשנת 2019 יוצאת לדרך והתחנה הראשונה – בת ים!

תקופת ההמתנה של התחרות בבת ים התחילה, ואנחנו לוקחים חלק ענק בהפקה, נותנים חסות לאירוע על מנת לתמוך בתרבות הגלישה בבת ים ולתרום חזרה לקהילה המקומית בעיר בת ים!

במהלך התחרות תוכלו להכנס לעמוד האינסטגרם שלנו (לחצן משמאל למעלה בעמוד שלנו) ולהשאר מעודכנים על ההתקדמות בתחרות, על תנאי הים, על התקדמות הספורטאים שלנו בתחרות וכמובן על המנצחים! 

ארגון גולשי הגלים אשר מארגן את האירוע מברכים על קיום התחרות הראשונה בבת ים זה לאחר יותר מ-8 שנים!

״התחרות בבת ים לזיכרו של אורן קסוס היא בסימן קהילת הגולשים הנדירה שיש בעיר הזו. המון זמן לא עשינו שם תחרות, וכדי לעזור לעיר לשים את הגלישה במרכז העניינים חשוב מאוד לחזק את הגולשים המקומיים והמודעות למצב החופים בעיר..״

״אנחנו שמחים לשתף פעולה עם בית הספר המקומי לגלישה של דין אלמוג – Get Surf School / גט סרף סקול – בית ספר לגלישה שתורם לאירוע במטרה לתמוך באירועים שישימו את תרבות הגלישה בבת ים והקהילה המקומית במרכז!״

תחרות הגלישה תצא לדרך בסימן הוכרת כבוד לגולש המקומי אורן קסוס שנפטר בטרם עת אשר היה מבין הגולשים הדומיננטיים בחופי בת ים, קהילת הגולשים המקומיים והמשפחה תורמים פרס כספי לגולש הבת ימי עם הדירוג הגבוהה ביותר בתחרות, ובכך להחזיר חזרה לקהילה המקומית פרס זה יוענק ע״י הוריו במעמד חלוקת הפרסים בסוף האירוע. פרס ההוקרה זו ישאיר חותם לזכרו של אורן קסוס במטרה להפוך אירוע זה לדרך קבע.
😞🙏🏻
______________________________
תודה לחברים והמשפחה על התמיכה בפעילות החשובה הזו.
 

אורן קסוס ז״ל בחוף הביתי:

קרדיט לצלם אורי ריכטר

הגולשים המקומיים שייצגו את העיר בת ים בתחרות שמתחרים בתחרות:

דין אלמוג

קרדיט לצלם שרון גדסי

דודו אדרי

קרדיט לצלמים שרון אדרי ושרון רונן TBS

עוז אלמוג

קרדיט לצלם שרון גדסי

רז כהן

קרדיט לצלם שרון גדסי

עמית בטיטו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן