fbpx

טיול גלישה לסרילנקה – פסח

רוצים לדעת עוד?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור בהקדם

אז מה הוא מהות טיולי הגלישה שלנו?

מחנה אימוני גלישה מקצועי עם דין אלמוג.
טיולי גלישה הם דרך חייהם של הגולשים בארץ ובעולם ובואו נודה שאנחנו לא בורכנו במדינה מלאת גלים, לכן החלטנו יחד עם דין אלמוג לבנות את מחנה הגלישה האולטימטיבי לשלושת הרמות הבאות:

מתחילים – כאלו שבתחילת הדרך או שלעולם לא גלשו כלל, מחנה הגלישה הזה יהפוך אותכם לגולשים ב- 10 ימים! בין היתר תהנו מכל ייתרונות הלוקיישן המדהים.

מתקדמים – אם רמת הגלישה שלכם סבירה, אתם תופסים גלים באופן עצמאי ויודעים להתנהל במים (חתירה, הבנת הזרמים, הבנת חוקי הגלישה וכו׳…) זה הקורס בשבילכם וב 10- ימי גלישה, תוכלו לעשות שיפור משמעותי ברמת הגלישה שלכם.

תחרותי – קונספט המותאם במיוחד ע״י דין אלמוג, אימוני גלישה תחרותית, סימולציות תחרותיות, טכניקה, טקטיקה, למידה של ביצועים חדשים, מומלץ למי שרוצה להזיע במים ולהכין את עצמו לקראת עונת התחרויות הארציות.

גילאים:
*בכל טיול יצאו קבוצות המחולקות לשניים
• עד גיל 17
• מעל גיל 17
חשוב לומר שכל טיול מותאם לפי אופי הקבוצה וגיל המשתתפים. בנוסף לכך יש אפשרות לסגירה של קבוצה פרטית במינימום של 7 אנשים כאשר אין הגבלת גיל.

למה דווקא גט סרף טריפ?

חשבנו על הכל כבר בשבילכם, לו״ז, צילומים, ארוחות בריאות הספוטים לגלישה הטובים ביותר באיזור, המחיר המשתלם ביותר והמון כיף גובש לטיול קונספט אחד בו הגלישה היא במעלה ראשונה, בחרנו בסרילנקה ובאיזור קבלנה (בעונת החורף שלנו) וארוגם ביי (בעונת הקיץ שלנו) בפרט, מהסיבה הפשוטה לאחר חקר של שנים של האיזור, אחד האלמנטים היחודיים של הלוקיישן הוא שברצועת חוף של 5 קילומטר אפשר למצוא שלל נקודות גלישה – היופי בהם באמת שכל נקודת גלישה מייצרת סוג גל אחר. לדוגמא: לייזי לפט: גל לפט (לשמאל) עדין יותר המתאים לכל רמות הגלישה, לעומת זאת נקודת הגלישה- ראמס: גל חזק שיאתגר כל גולש טוב עם צינורות וקיר קריטי לביצועים! בנוסף לגלישה מסתמן שסרילנקה יכולה לקחת אותנו לחופים אקזוטיים ובתוליים, חול לבן, עצי קוקוס ושייק פירות מרענן שזה בכלל בונוס 🙂

אז מה ההבדלים אצלנו בגט סרף טריפ?

מאחר והלוקיישן יכול לספק שלל סגנונות טיול, החלטנו לבנות לכם – הגולשים הצעירים והחבר׳ה הבוגרים טיול גלישה, במסגרתו תלוו 24/7 במחנה גלישה בסרי לנקה, מטרת המחנה ליצור סדר יום מקצועי בו תתאמנו, תצולמו לפחות סשן וידאו אחד ביום, תאכלו אוכל מזין ובריא על מנת לעשות אתכם גולשים טובים יותר, חשוב מכל, ההורים היקרים יוכלו להנות מרוגע נפשי מלא וכמובן הבנה מלאה של סדר היום אותו ילדכם חווים ביבשת אחרת, תוך הבנה מלאה של הלך מחנה הגלישה.

מה הייתרונות בלטוס עם גט סרף למחנה גלישה בסרילנקה?

מעבר לנסיון הענק של דין והצוות ישנם מספר יתרונות בולטים:
1. אתם טסים עם מדריכים שהם מדריכי גלישה מוסמכים ואנשי חינוך אשר עובדים עם ילדים ונוער לאורך כל השנה.
2. בית ספר ומועדון לגלישה בישראל – מעצם היותנו גוף הדרכתי המלמד גלישה בישראל לאורך כל השנה ובמידה ואם אתם רוצים לתרגל את הגלישה שלכם או במידה ואינכם גולשים כלל – תוכלו להנות משלל קורסי הגלישה שלנו וכבר בארץ לעבוד על הגלישה שלכם עם המדריכים איתם אתם טסים וכך תוכלו להגיע לסרילנקה עם נסיון ומומנטום מטורף!
3. אנו מסננים בשבילכם את כל המקרים הבלתי צפויים בטיול גלישה ואתם נהנים מחיסכון בכסף, רוגע נפשי וזרימת טיול – רק להנות!
4. הנסיון הרב שלנו, מאפשר לכם לגלוש בנקודות הגלישה הנכונות, ללא הרבה גולשים ובמקסימום בטיחות, עם השגחה בתוך ומחוץ למים!
5. קשר הדוק עם המקומיים הנכונים, עקב הקשר הטוב עם האנשים הנכונים בלוקיישן, אנו נהנים מטיול מסונן מכל אי נעימויות במהלך הטיול, בכל הקשור לעזרה מקומית.
6. תזוזה בלוקיישן ברכבים סגורים – מאחר ונסיעה בטוק טוק (כלי מקומי) יכול להיות מסוכן, אנו נעים בלוקיישן בעזרת רכבים ואוטובוסים סגורים ובטיחותיים!
7. קיום מפגש הורים מסודר בו תוכלו לשאול כל שאלה בנושא הטיול!
8. קבלת דף הדרכה מסודר אשר יכין את החניכים במבעוד מועד.

איך התחיל הרעיון?

דין אלמוג, מנהל בית הספר לגלישה גט סרף, צפה מהצד בהתפתחות טיולי הגלישה לחו״ל ומשהו לא היה נראה לו. במקביל לזאת פיתח את נושא טיולי הגלישה לילדי מועדון הגלישה כיום, ולאחר אין ספור טיולי גלישה בחול אנחנו יותר מגאים להציג בפניכם את דיל הגלישה הייחודי, יחד עם שותפים מקומיים בסרילנקה ויחד עם מלונות הטובים ביותר באיזור. טיול בו שהנקודה המרכזית בו היא ליווי 24/7 ואימוני גלישה כל יום יחד עם איזון של פעילויות משלימות רבות.

אז במה מתבטא נסיונו של דין בטיולי גלישה בעולם ובסרילנקה בכלל?

דין אלמוג – אלוף ישראל לנוער, חבר בנבחרת ישראל לנוער וכן חבר בנבחרת בילבונג ישראל, הינו מתחרה בסבב התחרויות העולמי כבר מגיל 16 ומטייל לבד לחלוטין, משם כשהתגייס כספורטאי מצטיין בתחום גלישת הגלים והמשיך לייצג אותנו בעולם גם בשירותו הצבאי, טייל בין מחנאות גלישה בכל העולם בניהם, הוואי, צרפתֿ,מרוקו, פורטוגל, ספרד, אל סלבדור, ניקרגוואה, קוסטה ריקה, קליפורניה ואף יותר מ 7- פעמים בלוקיישן שלנו – סרי לנקה. ההבדל המרכזי הוא הנסיון של דין בתחום ההדרכה והאימון, דין מנהל בית ספר לגלישה עם יותר מ 1000- חניכים בשנה, קייטנות, חוגים, קורסים,ימי חברה ומעל הכל רואים תוצאות, אפשר לראות את החניכים שעוברים תהליך התקדמות בתחום הגלישה וכבר קוטפים את המקומות הראשונים בתחרויות הגלישה בארץ וכן גולשים בוגרים אשר התחילו בקורס פרטי והיום הם כבר גולשים עצמאיים.

מהו הרעיון המרכזי?

בואו נדבר אמיתי, הרעיון לבנות טיול גלישה לקהל הרחב – לא נבנה ביום ולא ביומיים אלא במקרה שלנו – בכשנתיים של חקר האיזור בכל הנוגע לטיול קבוצתי, לאחר שתי טיסות לסרילנקה אשר היו פתוחות לקהל חברי מועדון הגלישה של גט סרף בלבד, החלטנו לפתוח את הטיולים גם לכם – החברים מבחוץ ומכל הארץ! כך שאתם זוכים במוצר מוגמר אחד ומושלם הכולל הכל!

אתם בטח שואלים מה זה הכל?

אז אנחנו יודעים שמאחר ואתם די חדשים בנושא טיולי הגלישה, החלטנו לדאוג להכל, אתם לא צריכים לעשות כלום חוץ מלפעול לפי ההוראות שלנו!
אז הכל כולל את:
• הפקת ויזה לסרילנקה.
• הסעות הלוך משדה התעופה למלון.
• הסעות חזור מהמלון לשדה התעופה.
• לינה בלוקיישן במלונות המותאמים לאופי הטיול.
• ארוחת בוקר + ארוחת צהרים.
• תוכנית אימונים אישית של כל גולש.
• בשעות היום – התניידות בלוקיישן (למסעדות, סיורים ונקודות גלישה אחרות באיזור).
• ליווי צמוד 24/7 של מדריכי גלישה מוסמכים בעלי נסיון רב בגלישה בחו״ל.
• יחס מדריכים 1 ל – 5.
• צילומי גלישה ולייף סטייל וכמובן הפקת סרט גלישה משותף! (קליפים משותפים ממחנאות עברו בתחתית הדף!) צילומי הגלישה ינתנו לכל משתתפי מחנה הגלישה.
• מתנת הצטרפות לטיול הכוללת – תיק, כובע, חולצה, וקרם הגנה DK.

הטיול אינו כולל ארוחת ערב המסתכמת בדר״כ בעלות של 15$ לארוחה.
הטיול אינו כולל את כרטיס הטיסה – אופן הקניה מתבצע ברכישה קבוצתית מסוכן נסיעות שלנו בשקיפות מלאה – אך כל אחד משלם מולו באופן עצמאי ובהתאם למחיר התאריך בו הוא נרכש (מחיר משתנה בהתאם לזמן הרכישה).

הטיול אינו כולל ביטוח – כל נוסע מבטח את עצמו בביטוח אקסטרים.

אופי מחנה הגלישה וסדר היום:

השקמה: חצי שעה לפני הזריחה.
ארוחת בוקר: אחרי סשן של שעה וחצי.
סשן שני: במידה והים מאפשר גלישה עד השעה 11
ארוחת צהרים: בשעה 12 ומנוחה עד השעה 3 בצהרים.
סשן שלישי: עד השקיעה.
ארוחת ערב: 7 בערב.
צפיה בקליפים: ושיחת סיכום בשעה 9 בערב.
שינה: שעה 10 בערב.

מחנה הגלישה יתקיים בהדרכתו והנחייתו של דין אלמוג, אורך המחנה הוא כ 10 ימים או יותר (בהתאם לתקופת החופשה) בכל יום יתקיים סשן צילום או שניים, שמטרתו בסיום של יום או במהלך הסשן עצמו לנתח את הגלישה שלכם, ולגרום לכם לגלוש טוב יותר תוך כדי הטיול. כמו שאמרנו נטו גלישה!

ערך מוסף!
במהלך מחנה הגלישה, נטייל בנקודות תיירותיות שבאיזור, נחווה מהתרבות הסרילנקית ונלמד קצת על ההסטוריה שלה, נבקר בשווקים וכמובן נלמד על העתיד והעבר של סרילנקה!

לוח הטיולים שלנו לשנת 2021

תקופה תאריכים רמות גלישה מספר משתתפים
פסח קבוצה א׳כל הרמות מלא
פסח   קבוצה ב׳ כל הרמות מספר מקומות אחרונים
דצמבר – חנוכה   כל הרמות 15
לקבלת פרטים נוספים, עלויות והרשמה חייגו: 0536630950 או כתבו לנו במייל: deanalmog@gmail.com

לבנתיים אתם מוזמנים לצפות בסרטונים המסכמים משתי הטיולים האחרונים שלנו!

טיול גט סרף סרילקנה 2018

טיול גט סרף סרילקנה 2016

טיול גט סרף סרילקנה 2017

רוצים לדעת עוד?

השאירו פרטים עכשיו ונחזור בהקדם

דילוג לתוכן